ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ - ΕΔΡΑ e-learning - ΕΔΡΑ e-learning https://www.edra.edu.gr Thu, 29 Jun 2017 04:15:30 +0300 Joomla! - Open Source Content Management el-gr Το Ταίρι μου https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/56-το-ταίρι-μου https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/56-το-ταίρι-μου

1 Ο αρχηγός ψιθυρίζει στο αφτί του κάθε παίχτη το όνομα ενός ζώου. Το ίδιο ζώο θα δοθεί σε δύο παίχτες.

 

2 Όλοι οι παίχτες αρχίζουν να κάνουν τους ήχους του ζώου τους. Μέσα στον θόρυβο, ο κάθε παίχτης προσπαθεί να αναγνωρίσει το ταίρι του. Όταν το ταίρι βρεθεί, οι δύο παίχτες κάθονται στην άκρη.

3 Το παιχνίδι έχει ολοκληρωθεί, όταν όλοι οι παίχτες έχουν βρει το ταίρι τους.

Μια παραλλαγή αυτού του παιχνιδιού, είναι να παιχτεί με κλειστά τα μάτια, ακούγοντας μόνο τους ήχους των υπόλοιπων ζώων - παιχτών.

]]>
arts.edra@gmail.com (Μαριτίνα Κονταράτου) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 20:40:42 +0300
Η ουρά μου! https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/55-η-ουρά-μου https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/55-η-ουρά-μου Η ουρά μου!

Ένα αστείο παιχνίδι κυνηγητού που μπορεί να παίξει κανείς σε οποιοδήποτε ανοιχτό χώρο.

 

1 Κάθε παίχτης βάζει ένα σχοινί μήκους ενός μέτρου στο παντελόνι του, στερεώνοντας το στη ζώνη του ή στη σούρα της φόρμας του, σαν ουρά. Το σχοινί πρέπει να είναι αρκετά μακρύ, έτσι ώστε να σέρνεται και μερικά εκατοστά στο πάτωμα.

2 Δίνεται το σήμα εκκίνησης του κυνηγητού και όλοι οι παίχτες τρέχουν προς κάθε κατεύθυνση, προσπαθώντας να πατήσουν την ουρά των συμπαιχτών τους.

3 Όταν ένας παίχτης χάσει την ουρά του, αποχωρεί από το παιχνίδι. Νικητής αποδεικνύεται όποιος διατηρήσει την ουρά του ως το τέλος.

]]>
arts.edra@gmail.com (Μαριτίνα Κονταράτου) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 20:38:15 +0300
Μήλα https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/53-μήλα https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/53-μήλα Μήλα

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Τα παιδιά διασκεδάζουν και γυμνάζονται ταυτόχρονα

 Κανόνας Παιχνιδιού:

Χρειάζεται μια μπάλα και δύο παιδιά ο ένας να είναι από την μια μεριά και ο άλλος από την άλλη. Όλα τα άλλα παιδιά είναι στην μέση. Τα δύο παιδιά που είναι έξω προσπαθούν με την μπάλα να χτυπήσουν τα παιδιά που είναι μέσα. Όποιο παιδί το πιάσει η μπάλα χάνει και βγαίνει από το παιχνίδι. Αλλά όποιο παιδί καταφέρει να πιάσει την μπάλα στα χέρια του λέγετε ότι έχει πιάσει 1 μήλο όπου αυτό του δίνει μια ζωή αν τον χτυπήσει η μπάλα δεν θα βγει. Συνεπώς το τελευταίο παιδί που θα μείνει μέχρι το τέλος είναι ΝΙΚΗΤΗΣ.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 19:13:00 +0300
Αυγολοδρομίες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/52-αυγολοδρομίες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/52-αυγολοδρομίες

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Ενισχύεται η συγκέντρωση του παιδιού
  • Ενισχύεται η ισορροπία του παιδιού

Κανόνες Παιχνιδιού:

Τα παιδιά χωρίζονται σε δυο ομάδες. Η κάθε ομάδα κάνει από μια σειρά και το κάθε παιδί στέκετε ο ένας πίσω στον άλλον. Ο ανιματέρ/ εμψυχωτής έχει ορίσει κάποιο σημείο ως τέρμα. Στα πρώτα παιδιά δίνετε ένα αυγό πάνω στο κουτάλι και το έχουν στο στόμα τους. Όταν ο εμψυχωτής σφυρίξει τότε ξεκινάνε να φτάσουν στο τέρμα και όταν γυρίσουν πίσω το δίνουν στο επόμενο μέλος της ομάδας του. Όποια ομάδα δεν σπάσει ή σπάσει τα λιγότερα αυγά και τερματίσει πρώτη είναι η ΝΙΚΗΤΡΙΑ ομάδα.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 19:10:28 +0300
Τσουβαλοδρομίες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/51-τσουβαλοδρομίες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/51-τσουβαλοδρομίες

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ των παιδιών
  • Προσπαθούν να κάνουν γρήγορες κινήσεις

Κανόνες Παιχνιδιού:

Γίνονται δύο ομάδες. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε πιο διασκεδαστικό αν τις ομάδες τις χωρίζαμε σε αγόρια - κορίτσια. Αν βέβαια είναι ισότιμα τα παιδιά. Η κάθε ομάδα κάνει από μια σειρά και το κάθε παιδί στέκετε πίσω από τον άλλον. Ο ανιμετέρ/ εμψυχωτής είναι στην άλλη μεριά όπου είναι το τέρμα. Όταν ο εμψυχωτής σφυρίξει τότε τα πρώτα παιδιά που είναι μπροστά στην σειρά ξεκινάνε φοράνε το τσουβάλι και τρέχουν, ακουμπάνε το χέρι του εμψυχωτή και όταν πάνε πίσω στην ομάδα τους βγάζουν το τσουβάλι και το δίνουν στο επόμενο μέλος της ομάδας τους. Όποια ομάδα καταφέρει να τερματίσει πρώτη ΚΕΡΔΙΖΕΙ.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:50:43 +0300
Τούρτο Πόλεμος https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/50-τούρτο-πόλεμος https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/50-τούρτο-πόλεμος Τούρτο Πόλεμος

Κανόνες Παιχνιδιού:

Όποια παιδιά θέλουν να παίξουν κάθονται σε ένα τραπέζι. Όπου μπροστά τους έχουν από ένα κομμάτι τούρτα σε πιάτο. Όταν ο εμψυχωτής σφυρίξει τα παιδιά ξεκινάνε να τρώνε την τούρτα μόνο με το στόμα τους. Τα παιδιά έχουν τα χέρια πίσω και τρώνε μόνο με το στόμα. Όποιο παιδί τελειώσει την τούρτα πιο γρήγορα ΚΕΡΔΙΖΕΙ.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:45:47 +0300
Αφήγηση Παραμυθιού με την συμμετοχή των παιδιών https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/49-αφήγηση-παραμυθιού-με-την-συμμετοχή-των-παιδιών https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/49-αφήγηση-παραμυθιού-με-την-συμμετοχή-των-παιδιών Αφήγηση Παραμυθιού με την συμμετοχή των παιδιών

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Ενισχύεται η συμμετοχή τους και μαθαίνουν τα ζώα

Κανόνες Παιχνιδιού:

Τα παιδιά κάνουν ένα κύκλο και κάθονται κάτω στο πάτωμα σταυροπόδι. Γύρω στο κύκλο κάθεται και ο εμψυχωτής μαζί τους και τους λέει το όνομα του παραμυθιού, το οποίο θα λέγεται «Εκδρομή στο Δάσος». Όλοι που κάθονται στο κύκλο θα κάνουν τα αλογάκια. Ο εμψυχωτής τους δείχνει πως κάνουν τα αλογάκια και έτσι ξεκινάει η διήγηση του παραμυθιού. Τα αλογάκια στη εκδρομή τους συναντάνε πολλούς φίλους τους στο δάσος όπου τους χαιρετάνε. Όπου η συμμετοχή των παιδιών αλλάζει την πλοκή και λένε από ένα ζώο ο καθένας και μας κάνουν και το ήχο του ζώου.  

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:37:27 +0300
Μουσικά Πιατάκια/ Μουσικές Καρέκλες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/48-μουσικά-πιατάκια-μουσικές-καρέκλες https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/48-μουσικά-πιατάκια-μουσικές-καρέκλες

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Ενισχύονται οι γρήγορες κινήσεις
  • Ενισχύετε η κινητικότητά τους μέσω του χορού

 Κανόνες Παιχνιδιού:

Ο εμψυχωτής τοποθετεί πλαστικά πιατάκια στην μέση σε κύκλο και τα παιδιά είναι γύρω από τα πιάτα. Αν τα παιδιά είναι 15 τότε θα τοποθετήσει 14 πιάτα στη μέση. Όταν ξεκινήσει η μουσική τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα πιάτα και όταν ο εμψυχωτής σταματήσει τη μουσική τότε τα παιδιά παίρνουν από ένα πιάτο στο χέρι. Όποιο παιδί δεν καταφέρει να πάρει πιάτο χάνει. Αυτό συνεχίζεται μέχρι να μείνει μόνο ένα παιδί στο τέλος όπου είναι και ο ΝΙΚΗΤΗΣ. Το παιχνίδι αυτό είναι ίδιο όπως τις μουσικές καρέκλες αλλά επειδή στο εσωτερικό χώρο του σπιτιού συνήθως δεν έχουμε πολύ χώρο τότε αντικαθιστούμε τις καρέκλες με τα πλαστικά πιατάκια.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:33:01 +0300
Χορεύοντας – Αγάλματα https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/47-χορεύοντας-–-αγάλματα https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/47-χορεύοντας-–-αγάλματα Χορεύοντας – Αγάλματα

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Ενισχύεται η κινητικότητά τους μέσω του χορού
  • Επίσης, τα παιδιά προσπαθούν να συγκεντρωθούν χωρίς να κουνηθούν

Κανόνες Παιχνιδιού:

Ο εμψυχωτής βάζει μουσική και βάζει τα παιδιά να χορεύουν. Όταν όμως σταματάει η μουσική τα παιδιά κάθονται σαν αγάλματα στη στάση που τους έχει πετύχει την ώρα που χόρευαν. Συνεπώς όποιο παιδί χάσει είτε κουνηθεί είτε γελάσει χάνει και γίνετε βοηθός του εμψυχωτή. Όταν οι βοηθοί προσπαθούν να κάνουν τα παιδιά να γελάσουν, απαγορεύεται να τα ακουμπήσουν, μόνο να τους κάνουν γκριμάτσες μπορούν. Όποιο παιδί καταφέρει να μείνει μέχρι το τέλος ΚΕΡΔΙΖΕΙ.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:29:44 +0300
Αγαλματάκια ακούνητα, αγέλαστα, αμίλητα…. μέρα ή νύχτα; https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/46-αγαλματάκια-ακούνητα,-αγέλαστα,-αμίλητα…-μέρα-ή-νύχτα https://www.edra.edu.gr/extra-εργαλεια/play-thesaurus/item/46-αγαλματάκια-ακούνητα,-αγέλαστα,-αμίλητα…-μέρα-ή-νύχτα

Στόχος Παιχνιδιού:

  • Συγκεντρώνονται και κρατούν την ισορροπία τους χωρίς να γελάσουν ή να κουνηθούν

Κανόνες Παιχνιδιού:

Επιλέγετε ένα παιδί όπου τα φυλάει στον τοίχο χωρίς να βλέπει και λέει την έκφραση Αγαλματάκια ακούνητα, αγέλαστα, αμίλητα…. μέρα ή νύχτα; Τα υπόλοιπα παιδιά όταν απαντάνε και λένε νύχτα σημαίνει ότι δεν είναι έτοιμα ακόμα, οπότε το παιδί που τα φυλάει περιμένει και ξαναρωτάει, όταν του απαντήσουν μέρα τότε ξεκινάει. Όσο το παιδί που τα φυλάει μιλάει τα υπόλοιπα παιδία κουνιούνται αλλά με το που γυρίσει από την μεριά τους τότε δεν θα πρέπει να κουνηθούν αλλά ούτε να γελάσουν. Όποιο παιδί καταφέρει να μείνει μέχρι το τέλος χωρίς να γελάσει ή να κουνηθεί είναι ο ΝΙΚΗΤΗΣ.

]]>
dorina.kalemi@gmail.com (Ντορίνα Καλέμη) ΠΑΙΓΝΙΟΘΗΚΗ Tue, 02 Apr 2013 18:26:46 +0300